Колата е боксер и както се сещате двигателя има по-особено разположение. Губи по 1л на 2 сед. и си наливам постоянно. Но когато колата стои на място се образува малка локвичка отдолу и двата изпуск. колектора от дясно стават мокри. Когато запалиш колата, започва изпаряване на този антифриз и при отворен капак се вижда ясно дима, който излиза от там. Много е странно, защото тези колектори са покрити от двиг. и не видях никакви маркучи. Възможно ли е да е от водната помпа.... ако тя се намира точно там....
Известие
Collapse
No announcement yet.
Антифриз капе върху изпускателните колектори ?!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от n1ks0n Покажи съобщениеКолата е боксер и както се сещате двигателя има по-особено разположение. Губи по 1л на 2 сед. и си наливам постоянно. Но когато колата стои на място се образува малка локвичка отдолу и двата изпуск. колектора от дясно стават мокри. Когато запалиш колата, започва изпаряване на този антифриз и при отворен капак се вижда ясно дима, който излиза от там. Много е странно, защото тези колектори са покрити от двиг. и не видях никакви маркучи. Възможно ли е да е от водната помпа.... ако тя се намира точно там....
щом тече,значи се вижда.
Може да е гарнитура,а може и да е съединение.
Comment
-
Колега,ако е от водната помпа си личи!Капе от предния ляв капак.(от към щофьора).Така както го описваш,може да е от някое от съединенията на термостата.Там влизат доста маркуча!Ако свалиш всмукателния колектор,ще видиш точно от къде е!Вариянтите не са много и всичките се въртят около термостата!
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение...
Comment
-
Може,но се вижда ясно, че капе от нея!Капе между пластмасовия капак и мотора!Иначе от тая страна има и едно алуминиево тяло,което може да се е скапало и да пропуска от него,но ще има антифриз върху мотора.Тоест вижда се ако е от него.Иначе отгоре ако е сух мотора, както го описваш е помпата!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
А къде се намира по-точно тоя пластмасов капак, защото боксера е от 95та г. и нямам никакви капаци ни в/у двигателя ни под двигателя. Иначе никакви оплаквания нямам от двиг. вече 3г. Имам и един въпр. за маслото, но го слагам в скоби... ако управителя иска да отварям нова тема.
(Единствено ми горе доста масло около 500мл на 1000 км. Чудя се дали не е от това, че съм с 15в40, а трябва да съм с 10в40 ?)Last edited by n1ks0n; d.m.y г., 10:09.
Comment
-
Точно отпред под шайбите на вала,климатика,водната помпа-изобщо под ремъците са въпросните два капака.
Относно маслото за нашите кошници има писани поне 101 страници.Общото мнение, че искат препоръчаните от производителя масла.Селения или Аджип.Правят се непрекъснато опити и с други масла,но резултатите са общо взето неудачни.Сложи си Селения 20 К и чак тогава може да се притесняваш,ако ти гори масло.Все пак 500 грама на 1000км при това масло, с което караш, все още не е за притеснение, относно състоянието на мотора.От такова масло може да гори и повече!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
колега 500 грама на 1000 км са много ти ако ти гори толкова няма нужда да го сменяш то за 10000 гори 5 литра а колата събира 4.5 и аз съм с 15в40 на castrol и не ми го гори повече от 10в40alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Така както е описан проблема, най-вероятно тече от тройника, който е монтиран до долната помпа на съединителя с болт 6 мм към една планка. Оттам директно тече върху изпускателния колектор. Тези тройници често се пукат и протичат при 145/146 . В магазините ги има нови оригинал по 15-тина лв. е бройката.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
Comment